caroline-nystrom

Alla inlägg under juli 2011

Av Caroline Nyström - 26 juli 2011 14:48

Nu var det ett tag sen jag skrev, ledsen för det.

Men det händer liksom ingenting speciellt i mitt liv just nu så har ingenting att skriva om.. I lördags skulle jag till västerås med mina älskade vänner, men magen tillät inte det så jag fick allt stanna hemma och kolla på TV. Kollade på den där filmen 'Forrest Gump', den var awesome :-)


Och i söndags kom Pappas flickväns (Anna) barn upp, Linnea,Simon & Julia! var där igår och träffade dom.. Linnea hade jag ju träffat förut eftersom hon var här en vecka för ett tag sen, men inte dom andra två. Kul :-)     


Idag vet jag inte alls vad jag ska göra, om jag kanske ska gå upp till pappa, eller kolla på lost hela dagen igen ;-) eller om jag kanske ska gå ut och träffa nå folk kanske? den som lever får se! I veckan börjar norbergs festivalen också, vilken kan bli kul eftersom då brukar det vara mycket folk ute


  två nya kort på mina älskade   

Av Caroline Nyström - 22 juli 2011 23:45

Det blev så att jag gick ut med Jenny och busade lite med världens bästa Chili en stund   


              


k ä r l e k

Av Caroline Nyström - 22 juli 2011 21:21


varit en jäkligt seg fredag måste jag ju säga, har inte gjort någonting annat än att kollat på LOST  hela dagen..

  

Så jag har inte ens fixat mig någonting alls idag, utan sitter fortfarande i min sov t-shirt.. jag skulle egentligen träffat Sara ikväll men hon skulle ut till Säter för det är tydligen crusing eller någonting där?


så nu sitter jag här och gör ingentinng alls :-) ska väll kika lite mer på TV eller någonting, skulle ju vara gott och handla någonting.. om man nu orkar springa till ICA, dom stänger ju 10 nu förtiden   

Av Caroline Nyström - 21 juli 2011 19:17

                    


vad skulle jag göra utan er? ni som alltid gör mig glad, ni som alltid finns där hos mig! för många är ni bara två katter, men för mig är ni så mycket mer  jag älskar er mest!! (trots att ni kan vara dryga ibland och att ni har era brister)

Av Caroline Nyström - 20 juli 2011 01:08

Dag 9 – Min tro
Min tro, min tro, min tro.. vad tror jag på? jag tror på väldigt mycket saker. Men speciellt tror jag på ödet. Jag tror att allt i allas liv redan är förutbestämt, eller åtminstone att det finns två olika vägar och den fria viljan som man har får en att bestämma vägarna man ska ta. Vissa väljer bra vägar, vissa väljer dåliga.


  (bild tagen från google, är från TV-serien LOST)


Jag tror att allt har en mening, även fast vissa saker är hemska och man ALDRIG skulle vilja vara med om det egentligen!! men jag tror att det finns en mening med allt som händer, även fast kanske den meningen är idiotisk. Allt som händer i ens liv påverkar vem man är.


Jag kan inte säga om jag tror på gud eller inte? jag kan inte säga om jag tror på någonting sådant. Bara för att man inte ser det betyder det inte att det inte finns..

Jag har helt enkelt min egna lilla tro, det jag tycker är rätt och fel.


Och det är det jag följer här i livet!



Av Caroline Nyström - 19 juli 2011 19:31

Snacka om att jag har svårt att hitta på en rubrik, haha. varför är man tvungen att ha sådana egentligen? idag har jag iallafall målat klart med faluröd färgen!! är man bäst så är man :-) nu är det bara fönsterlukorna som ska målas grått och fönstrena som ska målas vita.. sen är jag klar!! money money money, tattoo tattoo tatto (?)

 

Ska nog snart börja fixa mig lite tror jag, iallafall om det visar sig att jag ska ut.. annars orkar jag inte.


 



Av Caroline Nyström - 19 juli 2011 01:08

Dag 8 – Ett ögonblick
Ett ögonblick.. vad ska jag skriva på denna punkt? det finns massor med ögonblick som jag minns, både bra och dåliga.. sorliga och lyckliga. Men jag vet inte riktigt hur jag ska kunna skriva ner någon av dom, för jag kan inte välja ett.


Jag kanske ska vara lite mer känslosam och skriva om något kärlek's ögonblick? jag brukar inte prata om kärlek speciellt mycket, eftersom jag vet inte vad jag tycker om det.. (i detta sammanhang med kärlek så menar jag tjej-kille) jag är inne i en period som det känns att kärlek är någonting som är bra, när det funkar. Jag vill inte vara svag inför någon annan, speciellt inte en kille. Jag vill inte bli för beroende. Jag var det förr och det slutade alltid så att man blev sårad på ett eller annat sätt. Och efter den sista gången jag blev sårad så har jag inte varit speciellt intresserad utav att hitta någon, medans många av mina vänner har velat haft någon. Det kan vara svårt för mig att vara postiv till kärlek ibland, men någongång så kanske jag lär mig vara det mer. 
Men vad ska jag välja för speciellt ögonblick?


jag vet faktist inte, jag tror inte att jag vill dela med mig utav något på ett sånt 'djupt' sätt. Sorry, men så är det! Tycker jag ändå varit ganska djup nu   


 


Presentation


Hej! Mitt namn är Caroline Nyström och jag bor i Norberg. Jag går tredje året på barn och fritidslinjen i Fagersta. Det bästa jag vet i mitt liv är mina djur, min familj & mina vänner! Jag är också ganska intresserad utav att fotografera, mest djur och na

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards