caroline-nystrom

Alla inlägg den 12 november 2011

Av Caroline Nyström - 12 november 2011 15:01

Nu har jag inte upptaderat på bra länge.. men så blir det ju nästan alltid när jag försöker mig på att blogga   
Men nu tänkte jag att jag skulle försöka igen, så nu har jag ändrat färg och header osv.. så det blir en riktig ny start här på bloggen!!


Ja så vad har hänt sen sist jag skrev? har ju fyllt 18 och gjort min cover-up som ni vet att jag pratade om förut! grymt nöjd blev jag   och så har jag kollat på sista säsongen utav LOST   måste ju säga att det är deprimerande att det är helt slut nu!! kanske ska göra en hyllning och minnes tatuering för lost, som denna på bilden dock inte på samma ställe?   (ni som aldrig sett LOST- förstår om ni inte förstår vad det är för några siffor)     (bilden är tagen ifrån google)

men sen har väll livet knallat på som vanligt, har väll hänt lite roliga saker då och då.. och så har det väll hänt mindre roliga också, precis som vanligt!


Har en vecka kvar i skolan, sen är det APU - ska vara på ett gruppboende.. något nytt, spännande och samtidigt lite läskigt! men jag hoppas iallafall att det ska gå bra, ska vara där i 4 veckor sen går vi bara ett par dagar i skolan sen är det JUL-LOV!! helt sjukt vad fort tiden går   


aja, nu har jag iallafall skrivit ett inlägg så nu får vi se om det blir fler sen då   


  
FÖRE OCH EFTER BILDER PÅ MIN TATUERING! VÄLDIGT NÖJD


  
FÄRDIG LÄKT!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Mitt namn är Caroline Nyström och jag bor i Norberg. Jag går tredje året på barn och fritidslinjen i Fagersta. Det bästa jag vet i mitt liv är mina djur, min familj & mina vänner! Jag är också ganska intresserad utav att fotografera, mest djur och na

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards