caroline-nystrom

Alla inlägg den 19 november 2011

Av Caroline Nyström - 19 november 2011 21:18

Tänkte ge mig på och skriva ett litet inlägg, det är lördag och jag och mormor ska snart kolla om det går någon film på TV.


Snurrar runt massa tankar i mitt huvud idag, inte konstigt att man får huvudvärk..

Känner att jag kanske måste skriva av mig lite, det känns som att jag liksom har krypit undan från allt.

Känns som jag inte gör någonting alls och det är ju mitt fel. Känns inte som jag har ork att göra någonting.

Jag har helt enkelt blivit tråkig måste jag nog nästan påstå. Måste försöka ändra på det!

jag kanske bara är inne i någon konstig period nu..


till veckan börjar min APU, hoppas det blir bra! och på onsdag ska jag till västerås också, till sjukan och sen ska vi åka och shoppa lite (dock så vet inte morfar om det än)   ..


 

MINA FINA ÄLSKADE KATTER, VAD SKULLE JAG GÖRA UTAN ER?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Mitt namn är Caroline Nyström och jag bor i Norberg. Jag går tredje året på barn och fritidslinjen i Fagersta. Det bästa jag vet i mitt liv är mina djur, min familj & mina vänner! Jag är också ganska intresserad utav att fotografera, mest djur och na

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards